Kérdések és válaszok
Ha nem találod meg a számodra releváns kérdést vagy választ, küldj nekünk üzenetet.
-
Ellenőrizd, hogy helyes e-mail címet adtál-e meg. Ha úgy látod, hogy az e-mail címed helyes, akkor ellenőrizd a levelezőprogramod a SPAM/Levélszemét mappáját. Amennyiben esetlegesen tévesen adtad meg e-mail címed, úgy a „Nem
kaptam meg a linket” gombra kattintva új e-mail címet adhatsz meg és elküldheted az aktivációs linket a korrigált e-mail címre. Abban az esetben, ha ez nem sikerül, keresd ügyfélszolgálatunkat.
-
Első lépésként ellenőrizd, hogy korábban regisztráltál-e a BUPA rendszerbe. Ha igen, úgy a belépési oldalon az „Elfelejtettem a jelszavamat” linkre kattintva lehetőséged van az e-mail címed megadásával jelszó emlékeztetőt kérni a
belépéshez. Abban az esetben, ha ez nem sikerül, keresd ügyfélszolgálatunkat.
-
Ha véletlenül tévesen adtad meg e-mail címed, úgy a „Nem kaptam meg a linket” funkción keresztül megadhatod a helyes e-mail címet és elküldheted az aktivációs linket a korrigált e-mail címre. Abban az esetben, ha ez nem sikerül,
keresd ügyfélszolgálatunkat.
-
Amennyiben a céged adatai nem elérhetőek az OPTEN adatbázisban, úgy kérjük, kattints a „Regisztráld céged” képernyőn a „Tovább” gombra!
-
A következő képernyőn add meg céged főbb adatait.
A kötelező mezőket * jelzi, azonban amennyiben rendelkezel a nem kötelező mezőkön túl is releváns adatokkal, amelyek megadhatók, úgy kérjük azokat is add meg. Fontos, hogy amennyiben egyéni vállalkozó vagy, úgy az „E.V.
nyilvántartási szám” mezőt is kötelező kitöltened, ha rendelkezel ilyen nyilvántartási számmal.
-
A belépési oldalon az „Elfelejtettem a jelszavamat” linkre kattintva lehetőséged van az e-mail címed megadásával jelszó emlékeztetőt kérni a belépéshez.
-
Ebben az esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
-
A felső menüben a felhasználónevedre kattintva a lenyíló menüben a „Beállítások” menüpont „Céges adatok” almenüpontjában van lehetőséged a regisztrált cég törlésére, az oldal alján található „Céges profil törlése” link
használatával.
-
A személyes fiókód törlésével kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat.
-
A felhasználónevedre kattintva a „Beállítások” menüpont „Céges adatok” almenüpontjában van lehetőséged a regisztrált cég törlésére, az oldal alján található „Céges profil törlése” link használatával.
-
Lehetőséged van termékadatok tömeges feltöltésére is. Az „Új termék hozzáadása” képernyőn, elérhető „Tömeges importálás” választásával. Ehhez találsz egy letölthető mintafájlt: ebbe a mintafájlba tudod rögzíteni azokat a
tételeket, amiket szeretnél a rendszerbe importálni. Miután végeztél a fájl szerkesztésével, tallózd be a fájlt vagy húzd a feltöltési felületre és nyomd meg a lap alján található „Termékadatok importálása” gombot. Az importálás
megkezdéséről a rendszer visszajelzést ad. Az importált adatok megjelenítéséhez kérjük, frissítsd a képernyőt.
-
Lehetőséged van partneradatok tömeges feltöltésére is. Az „Új partner hozzáadása” képernyőn, elérhető a „Tömeges importálás” választásával. Ehhez találsz egy letölthető mintafájlt: ebbe a mintafájlba tudod rögzíteni azokat a
tételeket, amiket szeretnél a rendszerbe importálni. Miután végeztél a fájl szerkesztésével, tallózd be a fájlt vagy húzd a feltöltési felületre és nyomd meg a lap alján található „Partneradatok importálása” gombot. Az importálás
megkezdéséről a rendszer visszajelzést ad. Az importált adatok megjelenítéséhez kérjük, frissítsd a képernyőt.