Összekapcsolható bankok a BUPA-val

MBH (korábban MKB) Netbank

Elérhető

MBH (korábban MKB vagy BB)
Vállalati Netbank

Elérhető

MBH (korábban Takarék) Netbank

Elérhető

Összekapcsolás

Kapcsold össze1 a bankszámlád a BUPA-val!

  1. 1

    A regisztráció után összekapcsolhatod a bankszámlád a BUPA-val. Ha a BUPA nem ajánlotta fel automatikusan a számlád, akkor az ÚJ bankszámla hozzáadása gombbal tudsz bankszámlát kapcsolni a fiókodhoz.

  2. 2

    Jelentkezz be a netbankodba2 és hagyd jóvá az összekapcsolást, majd erősítsd meg a hozzáférést az sms-ben kapott kóddal vagy a mobil applikáción keresztül.

  3. 3

    Jóváhagyás után, visszairányítunk a BUPA felületére.

  4. 4

    A sikeres összekapcsolás esetén a bankszámlaszám státusza aktív.

Jogszabályi kötelezettség miatt a bankkapcsolatot 180 naponta meg kell újítani. Lejárat előtt erről is értesít a BUPA.

1Összekapcsolható bankkal fennálló aktív netbank kapcsolat esetén.

2101-es és 103-as GIRO jelzőszámmal kezdődő pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfelek esetén az MBH (korábban BB vagy MKB) Vállalati Netbank. 103-as GIRO jelzőszámmal kezdődő lakossági számlával rendelkező ügyfelek esetén az MBH (korábban MKB) Netbank.

Kérdések és válaszok

Ha nem találod meg a számodra releváns kérdést vagy választ, küldj nekünk üzenetet.

  • A bankszámlád bekötéséhez szükséges volt nyilatkoznod a számlainformációs szolgáltatás időtartamáról. Amennyiben ez az időtartam lejárt, a számlainformációs szolgáltatás inaktívvá válik. Ennek megújításához nincs más dolgod, mint az felhasználó nevedre kattintva a lenyíló menüben a „Beállítások” menüpontban a „Banki beállítások” fülre kattintani, majd az inaktív kapcsolattal rendelkező számla esetében ismét nyilatkozni a számlainformációs szolgáltatás időtartamáról. A nyilatkozat beküldését és az Internetbankban történő jóváhagyást követően a szolgáltatás ismét aktív lesz a BUPA rendszere és az internetbank között, és így ismét láthatóvá válik a bankszámládhoz tartozó egyenleg.

  • A bankszámlád bekötéséhez szükséges volt nyilatkoznod a számlainformációs szolgáltatás időtartamáról. Amennyiben ez az időtartam lejárt, a számlainformációs szolgáltatás inaktívvá válik. Ennek megújításához nincs más dolgod, mint az felhasználó nevedre kattintva a lenyíló menüben a „Beállítások” menüpontban a „Banki beállítások” fülre kattintani, majd az inaktív kapcsolattal rendelkező számla esetében ismét nyilatkozni a számlainformációs szolgáltatás időtartamáról. A nyilatkozat beküldését és az Internetbankban történő jóváhagyást követően a szolgáltatás ismét aktív lesz a BUPA rendszere és az internetbank között, és így ismét láthatóvá válik a bankszámládhoz tartozó egyenleg.

  • Ebben az esetben az Internetbank és a BUPA rendszere közötti adatkommunikáció nem működik rendszerhiba miatt. Ebben az esetben nincs teendőd, a rendszerhiba helyreállítása után az egyenleg ismét elérhető lesz a BUPA rendszerében.

  • A felhasználónevedre kattintva a lenyíló menüben a „Beállítások” menüpontban a „Banki beállítások” fülre kattintva a bankszámlák „Státusz” oszlopban szereplő érték mellett megjelenő ikonra kattintva az „Eltávolítás” műveletre kell kattintanod. A kattintást követően a bankszámla törlésre kerül a rendszerünkből.
  • Ezt követően az „Új bankszámla hozzáadása” gombra kattintva adhatod újra hozzá a cégedhez tartozó bankszámlát a listához. A gomb megnyomására megjelenik az „Új bankszámla hozzáadása” beúszó képernyő, ahol meg tudod adni a bankszámla új nevét és a „Rögzítés” gomb segítségével el is tudod menteni.